23/05/2012

Honeybee Dan Ladybug.

Assalamualaikum...



Hanybi ngan ledybag.. hahahahaaahhh.... eja nama tu betol2 la tak bole blaaaahhhh sunggoh.. kehkehkehhhh.. Ok, nak tunjuk kat korang dua menatang yang super duper comel ni jugak... jeng, jeng, jeng..............................................................................................................................................................













































































































































































Inilah dia, Honeybee and Ladybug...

Comel kan, lawa kan, sedap kan, iye, memang begitu laaaa... hehehee..

1 bekas ni ada 50bijik Apam Mini Polkadot perisa blueberry.











Comel kaaannnnn... sedaaaaaaaaaapppp jugak tauuuuu... heheheee..... So, macam bese, kalu nak oder, kontek ngan kak aini. Hosmet aku. Dia tokey buat2 suma ni... ^_^





psssssssttttt.... ~> aku kursus weiii.. kat Johooooorrrrrr... heheee... bez kat cni.. kang ada masa aku apdet entry pasal tu.....Banyak cita, tapi takla banyak sangat pung.... hahahahaaahhh...  Ok, cekidauuuuuudddd...

No comments:

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

Penghujung Ramadhan & Cerita Hari Raya 2016 Lagi

Masa dekat2 yg kitorang nak balik kampong tu sempat la aku bukak posa dgn adik2 aku. xde la bukak kt mana pun. Bwk pegi opis aku je..hehe......