Aktiviti Kami No. 2.

Assalamualaikum...


ok, kali ni nak cita sikit pasal aktiviti kitorang yang kedua. Aritu aku dah cita pasal aktiviti kami yang first kaann.. so, jom cekidauuuuuddddd jugak!!!








bekas2 kecik yang diisi dengan bekas kertas.

keadaan rumah pada malam kejadian.

4 warna cantek. Very da kalerfuuuuuullll.. Biru, pepel, merah dan kuning.

agak berselerak sikit.. hihihiii...

tadaaaaaaaa.... nila hasilnyaaa!!! Yup, kami buat Apam Mini Polkadot. Yang ni jugak salah satu projek kak aini. Aku tak terlibat secara langsung pun ye. Macam besa, juz tolong pape yang patut.

Percubaan membuat Ladybug.. kihkihkih...

comel gileeerrrr.... Pes tym buat, nasib baek jadik jugak designnyaa...

heheheee... gatal tangan masa ni saja nak cuba ukir corak len pulak.. Tapi tak brapa nak menjadik pun.. huhuuu...

Yah, Apam Mini Polkadot sedia untuk dikukus.

dotdotdotdoooooooottttt...

Ladybug and dotdotdooooooottttt...

comeynyeeeeeee.....

lawanyeeeee.............

plastik piping yang digunakan.

sangat teruja tengok suma ni.











Begitu la kisahnyaaaa... macam besa, kalu nak oder bole kontek ngan kak aini ye. Perisa pun kalu tak silap aku bule pilih kut nak rasa apa.. yeke kak?? hehehee... Yang kitorang buat ni perisa blueberry. Memang sangat sedap. Empuk gile apam die. Tapi sayangnya, gambar2 selepas apam mini polkadot ni masak tak dapat nak amik gambar atas sebab2 dan alasan yang munasabah. Heheheeee...








Comments

Popular posts from this blog

JALAN-JALAN KE PADANG BESAR

Warded.

Resdung