26/04/2012

Happy Birthday Sayang!!

Assalamualaikum...


Ok, sayang tu merujuk kepada anak buah aku ye, Haziqah Qasdina. Befday dia kemaren lagi, 24/04/2012. Befday dia yang ke 3tahun. Waaaahhh.. dah 3tahun umurnya. Rasa rugi sangat, tak berkesempatan nak celebrate befday dia. Kalu tak bule gak mummy sponser kek kan, kalu tak pun nanti mummy belikan hadiah. ok... Mummy tu panggilan untuk aku dari anak-anak buah aku la. Kakak yang sulung yang bagi gelaran tu. Kitorang tak men guna panggilan Mak Long ke, Mak Ngah ke, Mak Su suma tu ke. No.no.noooo... hihiii.. Rasa sweet sangat bila aku balik kampung je salu je dengar anak-anak kakak aku panggil aku atau adek aku yang pompuan tu. Adek pompuan dorang panggil 'Umi'.


So, Iqa sayang, Mummy mo wish Selamat Ulang Tahun yang ke 3. Semoga jadik anak yang menyenangkan semua orang. Semoga iqa sentiasa berjaya dalam hidup.


Gambar ni aku cilok dari incik gugel.. cam beseee.... hihiii..



Nur Zawanah dan Haziqah Qasdina. Masa ni befday Wana yang ke 3 jugak kalu tak silap. Taun 2010. Mereka ni bersepupu. Wana ni anak kakak aku yang sulung. Iqa masa ni baru setahun. Comel je dua2 anak buah aku ni. Macam mummy dorang jugak la. hihiiii...


So, ini dia befday gurl nyaa.. Gambar ni aku cilok dari entry aku yang ini.


Eyh, dah gaji kan.... So mari la kita pegi shoping menyopping apa yang patut ye... Hihiii... Nak belikan Iqa hadiah laaa.. dah terfikir ni nak beli apa.. jeng, jeng, jeng... heheee...


No comments:

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

TAHUN 2019.

Assalamualaikum... Lama tak update blog. Last update semua cuma tinggal jadi draft. Sedih nau blog aku ni..semakin sendu nampaknya. Ok, just...