Jajan Comel.

Assalamualaikum...









Penah tengok nih???














Chewy Gum Mini Burger. Benda ni comel giler. Aku memula tengok aritu terus terbeli sebab kecomelan jajan ni. Makan-makan, eyh sedap pulak... Pastu beli lagikkk.... hahahaahh...






dah nama pun mini berger ofkoz le rupa pun macam berger. Tpi bukan berger real, juz a chewy gum. Sedaaappp.. Teringat-ingat pulak ngan gula-gula nih. nak lagiiiiiiikkkkk.... 











Aku rasa dulu masa aku kecik-kecik takde kut aku jumpa cekedis ni. Dads why la aritu aku kemaen teruja lagik. Hahahahaahh... Aku beli 10bungkus kalu x silap aku masa tu. Beli lagik 3bungkus sebab kasi kat anak india depan umah. Hihiii... Nanti nak beli lagik la. Beli manyak-manyak woooooo...















Ok, tima kaseh sudi baca. Sayang korang!! ^_^














Comments

  1. wowww ! feymes kot bege ny dulu2... idoppp lagi cikedis ny..hehe

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Feymes ke??? xtau puuunnnn...dtg keyel ni bru tau pasal menatang cekedis ni..hihiii..Fevret awk eyh... xpe, nti sy bli byk2 kasi awk ye...hehee...

      Delete

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

Popular posts from this blog

JALAN-JALAN KE PADANG BESAR

Warded.

Resdung