27/04/2012

Kisah Patah Seribu.

Assalamualaikum...


Ok, aku nak sambung cita pasal Patah Seribu yang aku cita aritu. Aritu aku juz masuk kan gambar yang ni je kan??? 
Simkad yang sudah jadi patah seribu...


ok, ni gambar sebelum simkad tu jadik patah seribu... seribu tak seribu, tapi suda patah jugak laa.. hehee..


Ok, ni sebenarnya gambar simkad aku. Simkad tu dah aku jadikan macam gambar yang memula tula.. Ni sebenarnya simkad nombor lama. So nombor lama tu aku dah tak pakai sebab incek sayang suru aku tukar nombor baru gara2 ramai orang salu sangat koling2 aku, pastu mesej2 kat aku. Aku tak tau pun sapa. So kiranya incek sayang aku tu dia tak puas ati la sebab ada orang dok kaco2 aku. Kehkehkeh... dia suru tukar nombor, so aku dah tukar la aritu. Cari nombor yang dekat2 nak sama dengan nombor dia. Ingat aritu nak pakai line, tapi aku tak buat2 pun lagik. Nanti2 la eyk..


So, kepada kengkawan dan sanak saudara aku, FYI all aku dah tukar nombor tau. Nombor lama yang 013-bla bla bla bla bla bla bla tu aku dah tak pakai dah... Ada apa2 kang mesej aku kat fesbuk la ye.. Hehehe.. Nombor baru aku ni memang tak ramai pun yang tau lagi. Sebab aku ingat aku nak cari nombor len lagi. Nak pakai line. Senang sikit kan. Tak payah susah2 nak cari topap kalu kedit abis. Hihihiiii...








No comments:

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

Penghujung Ramadhan & Cerita Hari Raya 2016 Lagi

Masa dekat2 yg kitorang nak balik kampong tu sempat la aku bukak posa dgn adik2 aku. xde la bukak kt mana pun. Bwk pegi opis aku je..hehe......