18/04/2012

WW : KAROKE.










Psssttttt ~> Lama tak gi karok.. Gambar ni masa karoke kat umah abg zul. Masa tu abg ipar abg zul yang kawen. Aku memang nak nyanyi sorang, tapi mamat baju kuning siap letak towel kat bahu tu ajak aku nyanyi duet ngan dia nyanyi lagu Nana ngan Achik. Waaaahhhh.. nak duet ngan artis ye baaaannnggggg... hahahaaahh... Eeeeeeiiiiiii... ntah papeeeee... Eyh, abang-abang kat blakang tu ada jugak nak interprem yeee.. hahahaahh...!!! ^_^

No comments:

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

Penghujung Ramadhan & Cerita Hari Raya 2016 Lagi

Masa dekat2 yg kitorang nak balik kampong tu sempat la aku bukak posa dgn adik2 aku. xde la bukak kt mana pun. Bwk pegi opis aku je..hehe......