20/04/2012

BARU!!!

Assalamualaikum..



Blog aku berwajah baru sikit. Sikit jelaaa... Lawa tak??? hehee.. comey tak??? heheee... Gigih ni tadi dok pulun settingkan itu, settingkan ini.. Macam-maca yang aku buat. Edit itu, edit ini, edit semua laaa.. Petang kemaren ke petang dulu tu yang kak aida tolong aku adjust-adjust kat blog aku ni. Tukar itu la , tukar ini la, tukar macam macam sudaaaa...



So, sekian saja dari aku. Mo balik umah dah ni. Kang lambat pulak kak aini tunggu aku kat parking bawah. Ok bai!!!! Selamat wikends!!!

No comments:

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

TAHUN 2019.

Assalamualaikum... Lama tak update blog. Last update semua cuma tinggal jadi draft. Sedih nau blog aku ni..semakin sendu nampaknya. Ok, just...