07/10/2011

Raya Aidilfitri 2011 (*Entry 2)

Salam...seperti yang aku janjikan, kat sini aku nak view ckitla gambar2 raya aku taun ni... Xdela banyak mana pun,tapi ada jugakla skeping dua tiga tu...huhu...Aku balik aritu ari isnin,29/08/2011..flight ku dari KL jam 4.30ptg..so aku sampai Miri tym tu jam 6.20ptg. Xda sapa pun yang amik aku kt epot sebab tym tu xda sapa pun yang tau aku balik mlainkan kakaku yang 1st tu.. Tapi kawanku sorg ni je yang pi tunggu aku kt epot...My BFF..






                                                                                           With my BFF...kitorang mmg sangat rapat..Family pun tau yang kitorang mmg kawan yg sangat rapat..tapi org len yg tgk kompem pike yg kitorang kapel..oowwhhh...no,no,no,...


Actually tym ni kitorang kat dalam bas..malam raya tu kitorang dengar takbir kt dalam bas jela..tapi best..hahaha....

kitorang mmg rapat..BFF aku ni ensem kan..kehkehkeh...btul,aku X nafikn pn..tp dia ni dh brpunya laa...heee...
Mlm tu kitorang smpai umah dlm kul 10lbih jgkla kalu X salah..Time tu anak2 buahku suma truja tgk 'Mummy' dorang ni blk..kehkehkeh..


Pagi raya 1st, suma pn bzy brsiap nk pi smayang raya..kitorang yg pompuan ni X pi smayang atas sbb2 yg bole dtrima akal..kehkehkeh...Raya taun ni kitorang tema kaler BIRU. So suma pun pki bju BIRU..Aku sgt suka sbb BIRU tu fevret kaler aku..heeee...





Di pagi raya pertama, inilah kami, 4org pompuan dlm 7org beradik...3org laki suma pn dh wat hal memasing di pagi raya..hehe...

Anak2 buah trsayang... Bru prasaan, sorg ank buah tade dlm gmbar ni..Iqbal..Iqbal kecik lg,tapeee.hehe...Mummy sayang nurek2 mummy ni..hehe...Tgk kn,dorang pn truja pki baju raya kaler BIRU...

Ibu ngn anak2,& anak2 buah... Budak tecik yg pki kopiah tula Qaid Iqbal Rahman...My eldest sister pnya son..

Nur Zawanah with Pacik Boboy...BFF aku yg amik aku kt epot mlm rya itu ari..Wana ni dia cuma knl pacik boy ni je..hekhekhek...


Pompuan baju biru tu adek pmpuanku,kt blakangnya tu kwn kitorang, Miya...

Ini plak kami...hehe...dah macam 1kluaga la plak gamba ni..huahuahua....oh tidaaakkkk.....Raya 1st tu As dtg amik bwk kami jln2 pi braya...

Satunya2 adek pompuanku...Tym ni rya ke-2 aku asa klu X silap aku...Kitorang kat umah Jannah time ni,pi jalan2 braya..Ujan time tu,so kena la stay lelama ckit..hikhikhik...

With Ina...kazen kpd Incek Sayang...hehehe... Tym ni rya ke3, kitorang kt Ngu..mlm tu bru pas abis braya kt Subis 2..aku juz ikut2 je dorg bjalan..Tym ni jgk aku ngn Incek Sayang sbnrnya sedang dlm krisis..gaduh2 yg X bpa nk serius sgt..Mmg jln sesama..tp X brtegur sapa pn..huhu...Tgk gmba ni,tingat mlm tuu..huhu...








Esoknya plak kitorang trun Miri,amik gmba kt studio...Tp sygnya gmba tu aku sndri X tgk pn lg...huahuahua... Tapi tape,nti aku story cketla pasal kjadian slepas amik gmba kt studio tu..mcm2 hal...mcm2 yg jdik...tp sumanya sgt mnyeronokkan....




p/s~~> giler lmbat aku apdet kn..huahuahua....



No comments:

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

TAHUN 2019.

Assalamualaikum... Lama tak update blog. Last update semua cuma tinggal jadi draft. Sedih nau blog aku ni..semakin sendu nampaknya. Ok, just...