25/10/2011

Jamuan Raya Opis...

Assalamualaikum korang...


Aritu aku penah cakap yang aku nak cita kat korang pasal jamuan raya kt opis aku kan.. yang ni memang betul-betul tempat keja aku pun... Kitorang buat jamuan ni beberapa ari sebelum nak abis syawal... Raya sakan kitorang kat opis ni..hehehe... Jom, korang tengok la ye gambar-gambar yang diambil semasa jamuan... jangan pulak terliur tengok makanannya sudaaaaaaaaaaaaaaa...



Jeng..jeng..jeng... mempersembahkan.....(ececeeeecewaaaaaaaaahhhhhh....)....kihkihkih...




Ini kami.... Tapi tak semuala..ade lagiiiikkk...

heheeeee....comey kaaaaaannn......
.

 Sebahagian makanan yang dah dihidangkan....ada banyak lagiiiikk....

 Antara kuih2 sebagai jamuan sampingan..ada banyak lagikk..



Belah kiri yg tudung pink kaler tu is our big lady boss... Belah kanan tu plak is our emcee for that day..Kak Azda with her partner Kak Shima..

The two lady emcee.. Siap brpantun2 lg dorang nih...


En.Shamir.... yang ditugaskn scra tak langsung utk mmbaca doa pada ari itu.. Eyh,eyh,eeeyyhhh..... prasan samting tak yg kat blakang tu??? hikhikhik...^_^...heeeee...

yeaaahhh.... dua org tetamu jauh... Ex-staff BKES. Kak Azlin, dtg dr Putrajaya.. Sanggup amik cuti pada ari itu semata2 for our jamuan raya... Thankz kak lin, kdatanganmu sgt dinanti. And Rita, yang bru smpai dr Sarawak nun.. Thankz too rita,,, kdatangan kitak juak sgt2 dhrgai..Miss a lot both of u...

Kak Shima ngan Kak Linda yg skarang ni tgh brcuti menunaikan ibadah Haji. Kami semua mndoakn Kak Linda & Suami serta semua bakal2 Haji&Hajah selamat pergi dan selamat kembali pulang ke Malaysia. Semoga menjadi Haji yg Mabrur..InsyaAllah...^_^

















Gambar sangat banyak... Nanti ada masa kang aku aplod lagik yee... Yang ni baru sebahagian je tau.. Kang len entry pulak aku aplod gambar yang len yee.. hihiiiii......



Tima kaseh sudi baca..^_^



















No comments:

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

Penghujung Ramadhan & Cerita Hari Raya 2016 Lagi

Masa dekat2 yg kitorang nak balik kampong tu sempat la aku bukak posa dgn adik2 aku. xde la bukak kt mana pun. Bwk pegi opis aku je..hehe......