31/10/2011

Saja je Nak Mencorat-coret...

Assalamualaikum korang...


Hye korang... selamat pagi suma.. Arini aku tade keja,so aku nak amik peluang yang ada ni untuk apdet belog aku la... Yeeaaaaayyyyhhhhhh.... itu suda pasti yah... Hihihiii.... Yela kan, dah pesbuk tak bole nak bukak sebab kena block, twitter pun tak bole nak bukak ooowww..... Aku nak donlod2 lagu2 latest pun tak bole tau sebab suma pun dah kena block. Haiissshhh,apapuntabole!!!! Kebetulan pulak kan aku pun takde keja ni so aku pun apa lagik, amik peluang la weeeiiiii... Ingat senang ke?? huahuahua..

Ok la, sebenarnya bukan ada apa sangat pun yang aku nak cita juz saja nak taip-taip, saja nak kasi banyak entry, yela, dan nama pun nak mengarut tak tentu pasal kan... hehehe...

Oh ye, wikend kemaren korang gi mana??? ada jalan pi mana-mana tak??? aku tade pi mana-mana pun.. Juz stay kat umah je la ari sabtu tu. Tapi ari ahad tu aku ngan kak aini ada pi kenduri kawen kt umah abg Zul, tuan umah yang kitorang dok menyewa skang ni..

Nak dijadikan cerita ye, aku ni, yela kan, 2,3 menjak ni rajin je nak me'nyumbang'kan suara.. Huahuahuahua.... sempat la karok 1 lagu aciknana tu. Duet ngan sorang budak laki tu ha.. Aku tak kenal pun la, tetiba je dia ajak aku duet.. huahuahua...

Kalu diikutkan hatiku yang tengah bernapsu ni, sebenarnye aku nak nyanyi lagu laen tau, tapi tula,dah rezeki budak tu kot untuk duet ngan aku...hehehehe...

Gambar ada tau, bukan takde... Len kali nanti aku aplodla kasik korang tengok.. hehe..

Oh iye, aritu gambar-gambar jamuan opis aku pun korang tak tengok abis lagi kan.. ok, ok, ok, aku oplod jap lagi ye... Tungguuuuuuuuuuuuuuuuuu....




Ok, thankz for reading my belog!! ^_^

No comments:

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

TAHUN 2019.

Assalamualaikum... Lama tak update blog. Last update semua cuma tinggal jadi draft. Sedih nau blog aku ni..semakin sendu nampaknya. Ok, just...