Dapat cari tak Apa-apa yang tersembunyi di sebalik gambar ni?????

Assalamualaikum korang....

Mintak mahap bebanyak ye, tajuk aku kali ni kemaen panjang... Bukan apa, sumanya disebabkan gambar ni... yang aku tertengok dalam pesbuk itu ari...dah lame daaahhh... Aku pun tak pasti la kalu-kalu ada antara korang yang dah penah tengok gambar ni kan... Tapi siyes,aku memang baru tengok sebab tu aku nak tnya kat korang... Dorang cakap kunun-kunun kat dalam gambar ni ada anak kucing... yeke???? Aku tak nampak pape pun kecuali la semak samun rumput lalang yang dah kelayuan akibat tak cukup zat besi & suma vitamin segala jenis tu... hehehe... ok la, kalu korang teror tahap hebat yang teramat kan, korang tolong la tengok2 gambar ni... cari le kat mana anak kucing tu menyorok ye... Kalu dah jumpa, cer bagitau kat aku... Sebab aku taktau sebab tu aku tanya kat korang... hehehh.....^_^




Jeng..jeng..jeng... Inilah gambar yang aku maksudkan tuuu..... ada nampak apa-apa ke tak???? Korang tengok la reramai yeee.... heeeee...




Sekadar omong kosong... tiada yang mau aku omongkn....

Comments

  1. ade ke anak kucing? time nak tangkap gambar anak kucing tu dah lari kot...hihi...

    ReplyDelete
  2. ntah la..tp kt pesbuk aritu kecoh je dorg ckp ade ank kucing...xtau le btol ke x...hehehe....sbb ade sorg kak sdara ckp die jmpa ank kucing tu...hihiiiii.....ce cari lg...heee...^_^

    ReplyDelete

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

Popular posts from this blog

JALAN-JALAN KE PADANG BESAR

PENGALAMAN MENAIKI PENERBANGAN RAYANI AIR

Warded.