13/10/2011

Keta MyvI kaler MERAH

Assalamualaikum korang.....
2,3 menjak ni kan, aku asek berangankn Myvi kaler MERAH.. Entahla kenapa... Efek apakah ini??? petanda apakah jugak ini??? Kalu nak diikutkan,fevret kaler aku adalah BIRU... Iyeeeee...aku memang suka kaler BIRU. Jenguklah ke dalam kamar tidur aku,suma kaler BIRU.. Heheeehh... Kalu aku tengok je pape yang kaler BIRU yang watkn hati aku ni terpikat komfem aku sukeeeeeee je... hikhikhik.... Aritu aku balik dari MJ (Maju Junction) gi beli lunch kt ctu, nak  balik opis tu aku trnampak la sebijik keta Myvi kaler MERAH ni... Sungguh!!!!! Betul2 aku terpana sejenak... kehkehkeh... Nampak keta tu betul2 menarik sehinggakan aku pun tertarik pastu aku pun tarik-tarik laaa... huahuahua...paham ke idak????? heeeeeeee...






 Lebih kurang camni le kete yang aku ternampak itu ari....





Sekadar omong kosong...BIRUMERAHBIRUMERAH.... t_t

No comments:

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

Penghujung Ramadhan & Cerita Hari Raya 2016 Lagi

Masa dekat2 yg kitorang nak balik kampong tu sempat la aku bukak posa dgn adik2 aku. xde la bukak kt mana pun. Bwk pegi opis aku je..hehe......