28/10/2011

Gambar-gambar Jamuan Raya BKES..(Entry 2)

Salam korang..

Macam yang aku penah janjikan, ok, aku aplod lg sebahagian gambar-gambar time jamuan raya aritu.. Ok, korang tgk yee.... hehe...






3 jejaka... tak berapa nak jejaka sangat la kut...hihihi...


Eyh kak shima..ape nih????patutnya sy kt ctu...huahuahua...

 sayang-sayang, lepas rindu,muah-muah,laga-laga pipi....hehe...

ambooooiiiii korang...

 tadaaaaaa.....aku ada kek...korang ade ke??? nan hado jelaaaaa..huahuahua....

Pakcik, nape buat muka itu macam???? hahahahaaahhh.... sangat cumel kuutt....kehkehkeh....

Aiseyhmeeennn....hehe...

 kak Ina & Kak Lin..

 boses makan..



yang ni plak staf2 dari BKBA2.. Kbetulan kitorang sama floor jmput la jgk skali...hehee..

ini kami..hehe...

hahaaa...meriah kan kami..

mizi, ko memang sangat over!!! huahuahua....

amboooooiiiiiiii.......bos ngn TA nye, tunjuk manik ye korang...kemaen kauuuuuuu....

Rita and Kak Azlin..

Antara aksi-aksi yang tak brapa nak lucah di antara mereka... aku sma skali tidak trlibat yee.. hehehe...

Antara kuih-kuih,desert dan jugak pencuci mulut yang ada pada jamuan.. Sumanya sangat la sedap..tapi aku plg suka aiskrim kt ujung sna tu jelaaa...hehe...

ni pulak antara aksi-aksi kanak-kanak riang ria macam kami...huahuahua...

hahahaha...lagi aksi kanak-kanak riang...hehehe... TM is Teknologi Maklumat...yeke???heeeee.....

Peace from us..hehe..tym ni Nazmi datang sngt lambat.. actually kitorang pndang kamera yg 1 lg tu, tu psal jdik cmni..


Nazri, awat muka hang lagu tuh??? ayam tu keras sgt ke??hahahahaaahhh.... siot jeeee.....





Ok la korang,takat ni je dulu la yang mampu aku aplod..ada banyak lg tau.. Nanti aku smbung lg yee..hehe...







No comments:

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

TAHUN 2019.

Assalamualaikum... Lama tak update blog. Last update semua cuma tinggal jadi draft. Sedih nau blog aku ni..semakin sendu nampaknya. Ok, just...