Jamuan Raya...Raya..raya..raya...

Salam... Posa sbulan kn,jadi raya pun kena sbulan jgk le...ye dak??? hehee....Aku cuti raya aritu blk kmpg 2mggu je....tu pn mmg asa sgt X puas...Entah ape jela bru aku puas ye..hehe... Blk je KL, keja cam besa,sumanya blk sperti bese... Yg bestnya, kt cni(KL) org btul2 smbut raya slama sbulan kn...tiap2 ari ade je jmputan pi umah org tu,pi org ni,umah sana,umah cni,sumanya sbb jmputan ariraya...sumanya sebok wat umah trbuka..hehe... Kt tmpat aku keja ni wat jamuan raya jgk...siap buat prtndingan nyanyi lagi yuuuuuu..... Kalu taun lps kitorang juara weyh,tp taun ni nsib sgtla X brpihak kpd kami...Kecundang akhirnya...kehkehkeh.... Jom, layankn gmbar2 raya di CKUB.. heeee....






Ini suma akak2 di opis jgk...iye,suma pun pangkat2 akak2 kalu ngn aku...hehe....


Makan time!!!!!! Aku X pasti masa ni smada kitorang dah wat prsembahan atau blm sbb bhagian kami adalah yg 1st....nebes gilak2 tym tuh...


yee...kami lagi...


Ini pun,kami jgk lagi..hehe....



hah..part yg paling Xbole nk blaaaaaahhh.... sempat lagik lepas gian karok lagu memori berkasih...kehkehkeh.... Tapi yg Xbestnye soraku pecah...huahuahuahuaaaaaaahhhh.....maluuuuuuuuu!!!!!!


Mereka setia menanti lihat aku karok wlupon soraku dh pecah...adoooyyaaaiiiiiiiiiiiiiii.......T_T


hah kauuuuuu...penoh perasan aku nyanyi...yg ni lgu last...sbb aritu ada 2lagu aku bantai nyanyi... Yg 1st td duet ngn c Zairul,lgu memori berkasih yg Xbrapa nk brkasih sgtla...huahuahua... Yg ni plak aku nyanyi sorg2 lagu dangdut diam2 jatuh cinta tp Xjatuh cinta pun...hahahaahh... Kalu taun lps aku nyanyi siap aku mnari2 lg tp tidak pda taun ni sbb aku takut kang roboh plak pentas yg comel itu...Hahahahaahh..... X psl2 kang aku jadik nangka yg X brapa nk busuk plak...kahkahkahkah!!!!!!!


iyeeee..kami lagi...hihiiiii.....




Ok la,selamat hari raya wat suma... Nti aku aplod plak lg gmbar2 tym bhagian kitorang yg wat jmuan..hehe...

Comments

Popular posts from this blog

JALAN-JALAN KE PADANG BESAR

Warded.

Resdung