28/10/2011

Makan-makan lagiiiiikkk.....

Salam korang...


Arini kat opis ada jamuan makan-makan lagik tau.. Jamuan untuk En. Azwan. Sebab dia dapat naik pangkat, pastu dia dapat pindah pi KPM. Bestnyeeeeee.... yela kan, bestla sebab dapat naik pangkat.. Tapi tak berapa nak best sebab dia kena pindah pi KPM tula padahal Azwan tu baru je kot masuk keja kat bahagian kitorang ni. Tapi takpe, its ok la.. momantai maaaa... Niway, En. Azwan, selamat bertugas di tempat baru ye.. jangan lupa kami kat sini.. cewaaaahhhhh...hihi... Oh ye, gambar ade sikit je aku rasa.. Tak banyak mana pun.. Tapi, kang ada masa aku aplod kasi korang tengok ye.. Alaaaa..., gambar jamuan raya opis aku pun korang tak tengok lagik kan yg entry ke 2 tu kan.... Ok, takpe, kita wat slow but steady...hihi,..

No comments:

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

Penghujung Ramadhan & Cerita Hari Raya 2016 Lagi

Masa dekat2 yg kitorang nak balik kampong tu sempat la aku bukak posa dgn adik2 aku. xde la bukak kt mana pun. Bwk pegi opis aku je..hehe......