Gambar-gambar Jamuan Raya Opis lagiiikkk..... (Last part kuutt...hehe..)

Assalamualaikum suma..

Hye korang... ok, ni ada lagi ckit gambar yang aku asa yang last kut.. yela kan,opkoz korang suma dah naek busan aku asek aplod gmbar jamuan raya kat opis aku je kan... hehe.. ok bah, jan marah2 bah.. last suda ni darling oooiii... hehe...





Kenape sedeyh????? ooppsss...bukan sedeyh ye, ini disebabkan kekenyangan dan ketidalaratan sudaaaa...huahuahua...

ok, bermulanya sesi mengajar cara-cara memakai selendang kepada kak ina.. Para penonton terdiri daripada member2 opis jugak la..hehe..

amboooiii.... khusyuk korang dok nengok kan... hehe.. nan hado jela aku mngajar tu haaaaaa...

ok, lepastu buat macam ni ye...bukan macam tuuu... hehe..

waaaahhhhh... kemaen korang kaaaaannn.....

ok kak ina, cocok pin kt cni lg ye...

lepastu pin kt cni plak lg kak ina..

tadaaaaaaa...dh siap pun..hehe.. Amacam model sy ni???ok tak???

ok, pusing belakang plak..hehe...

peerrgghhh...aksi gambar bergambar pun brmula lagik...

2 kanak-kanak riang ria...kehkehkeh...

wachaaaaaaaaaaa.........kak shima mcm nk karatekn aku plak kan..hehe...

Mereka bertiga yang sangatla very da bestfrend... ^_^

Ececeeeeeehhhhh.... merenung masa depan ye para2 tauke kita ni... hehe..

Uiiiiii...kak aida..nampak sangat dah kena rasuk ngan syaitannirrojim nih.. hahahaaahh!!!!

Yeeaahhh... aku pun bermula...

 tu diaaaaaaa....


 klik..klik..lagiiikkk...





 Kak Aida in red kaler..


 aiseyhmeennn... 


 waaahhh...kak ina...model tadi..hihiii...


 hooii...mende tuh???


 macam ibu dan anak ke???





Kak Tiha...dah selamat bersalin ke belom yee???? semoga selamat sumanya yaaa...hehe..









Ok, thankz for visit my belog, and reading my entry. Lurve yu all!!! ^_^

Comments

  1. Eyh..eyh..eyh...mne tau ni akak???X ckp pn...hehe...

    ReplyDelete

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

Popular posts from this blog

JALAN-JALAN KE PADANG BESAR

Warded.

Resdung