02/01/2013

Tahun Baru.

Hari kedua di tahun baru 2013. Nothing special. Sumanya macam bese je pun. Mlm tahun baru aku takda pi mana. Dok umah jela. Petang isnin tu Man ada kol. Eyh, ke aku yg kol dia?? tak ingat plak ah... tapi yg pasti kitorang ada borak2 ptg tu. Hahahahaaa.. entah pape kan, tetiba bole plak tak ingat. Hehehe.. Ok, sambung. So masa tu borak2 la kan.. So Man ckp mlm ni kita tgk sapa yg akan ucap tahun baru dlu, sapa yg ucap tepat jam 12tgh mlm. So aku pun menghitung waktu sbb tanak tertido di mlm thn baru. Knun nak wish le tu kan.. hahahahaaa..


Tapi dlm waktu tu bole plak kitorang tetiba tergaduh. Tergaduh ok. Ntah camne aku plak bole emo lebih2. Haisshhh... cengeng btl aku ni. Man pun tau tu. Dia salu cakap aku ni ckit2 nak mrajuk, ckit nak cengeng. Hehehehe.. Mlm tu aku ckp kat dia yg jap gi dia mesti jln pegi Miri smbut niu yer. Dia ckp, tak la. Kang kalu jln dia bgth. Aku pun tunggu. Tunggu2 tp dia takda mesej. Rupanya bizi ngan family kat sana dok panggang ayam. Kira mcm dorg buat barbeque la. Gituu.. Aku ckp kat Man yg aku sedih sbb thn baru ni sokmo je sorg2. So aku ckp yg aku mcm nak nanges. Hahahahahaa.. lawak je aku rasa.


Dia ckp dia nak kol. Tapi nti. Aku ni mcm pantang ckit bla dia ckp nak kol aku nak dia kena kol skang jgk. Tak bole ada nanti2. Saiko btl aku ni. Dia tak kol jgk. Aku dah mula bengang. Mesej pun tak henti2. Ha'ah, agak gila jgk la aku ni kdg2. Man pun salu stres je ngan prngai aku ni. Nsb la dia agak tahan jgk la. Kalu tak mau dh lama dia tinggalkn aku. Tau2 kan tgh mlm dkt pukul 1 tu baru dia kol. Aku dh ckp kt dia yg dia kalu nak kol mesti nak kol tgh2 mlm time aku dh tdo pastu kang bila aku tak jwb mula la dia nak hangen tak tentu psl lepas tu ckp yg aku tak lyn pdahal dia yg kol lewat kan. So, apekah??? Korang nampak tak tu?? nampak tak dia punya kegilaan pun kat situ. So jgn ckp aku sorg gila. Hahahaha..


Pagi selasa cuti. Aku cuti, Man pun cuti. Tp dia bole plak ptg tu kena suh keja sbb bos dia kol suh keje. Ok.. Mlm td dia kol. Tak bole nak borak ikut suka hati sgt sbb dia mcm kebengangan. Sbb dia ckp aku tak reti nak paham dia. Tak reti nak sabar. Sbb bila dia ckp nak kol nti, dia akn kol cuma aku kna tggu la. Tggu dia btl2 free. Huhuhuuu... ok. Pagi tadi aku kol, sbb nak bgs2 ngan dia. Tanak la gadoh2. Hehehe.. tau pun takut. Hahahaha...


Oh ye, arini ada staf baru masuk td. Cun. Comey. Lawa. Pompuan laa.. tak kan laki plak kan, dh aku dok puji lawa kemaen tu. Kalu laki idok le aku nak ckp comey kan. Kalu hensem opkoz aku ckp awal2 td lg ada org hensem. Hahahaha... ok ah, nak sambung wat kije. Awal2 thn gini kene setel bab cuti dgn secepatnya. Kalu tak mau membebel suma org kat opis aku ni. Kang mula ckp aku tak reti buat kije la, mls nak buat kije la, mcm2 lg la. Agak bengang jgk bila dorg bising. Kang aku melawan kang ckp aku kurang ajar plak. So, diam jelaaa... Ni pun sbnrnya byk keja aku tertunggak. Ok ku akui mungkin slh aku jgk. Tp in sya Allah aku cuba serajin mungkin utk siapkn sumanya eyh. Siap cpt sume keja, bole gak rilek2 ngadap blog. hihiii..


K ah, babai..
                       

No comments:

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

Penghujung Ramadhan & Cerita Hari Raya 2016 Lagi

Masa dekat2 yg kitorang nak balik kampong tu sempat la aku bukak posa dgn adik2 aku. xde la bukak kt mana pun. Bwk pegi opis aku je..hehe......