Kekasih Hati

Aku nak kenalkan dengan kekasih hati aku yang baru. Dulu lost contact. Ha'ah, lost contact la sgt kann.. Kekasih hati la jgk sgt kan.. hahahahaa.... mau tergelak je aku rasa.. Tapi takpa, disebabkan aku perlu menghabiskn cerita, dan melengkapkan tanda tanya, aku akan bagitau jgk nti. Mintak bersabar byk.. salu org ckp sabar sikit kan, aku nak sbr byk.. ape brg sikit2.. hehe..


Dulu tak pnh knl pun. Mmg lgsung tak knl la.. Tpi entah camne bole terjumpa aritu. Dengan itu, secara rasminya, aku nak memperkenalkan...


jeng..









 jeng..







jeng..









jeng..









Memperkenalkan, ni boyfren baru. Nama dia Keifli. Bin apa aku pun tak tau la.. Dulu dia ni pnh masuk rancangan realiti Akademi Fantasia musim ke4 kalu tak silap. Semusim ngan Mawi, Felix ngan Marsha suma tula..Kitorang terserempak kat kenduri kawen masa ni. Aku je yg excited jumpa ngan dia. Dia bese2 je kut eyk.. hehe... Pegi kenduri ni ahad awal bulan aritu. Kira gambar ni masih baru lg la. Fresh gitu..


Baru je lepas jumpa ngan Adi Putra beberapa minggu lepas, terjumpa plak ngan kekasih hati ni. Hahahaaa... Terpaksa curang.. huahuahuaa...


Ok, back to normal. Hehehe... ni Keifli. Korang knl kan.. Bkn kekasih hati aku pun. Hahahahaaa... harap jgn slh faham, dan jgn ada gossip girls. Hehehe... Tapi kan, sedondon plak baju kitorang kan... Pink gituuu.. Aku ada aplod msuk IG ngan FB gambar ni. Kemaen ramai yg komen.. Hahahaha... Ngan Man pun aku takde gambar mcm ni tau.. Hehee.. 


Ok la, lepas ni aku akan mengejar artis2 utk amik gambar brsama.. Huahuahua.. :-P

Comments

  1. muka kenal , nama x kenal ..heheheh .. minat la dia ney . comel ! hahaha .. =) congratz dapat dia dulu .. hahahaha .. *joke2 antara blogger* hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. mstila knl, dia ni Keifli AF4.. Mmg comel!! hahaha... BTW, tengkyu.. hahahaha..

      Delete

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

Popular posts from this blog

JALAN-JALAN KE PADANG BESAR

PENGALAMAN MENAIKI PENERBANGAN RAYANI AIR

Warded.