14/06/2011

Assalamualaikum suma...Salam 1 malaysia...Ceeewaaahhhh,,,salam 1malaysia le sgt..hahahaha...Aku Xtau mo tulis apa sebenarnya dlm blog ni..bkn apa,tym tade blog kemaen lg aku semangat mo ada blog gak sbb tgk cam best je para2 blogger tu sume dok tulis cite memasing..pastu kn aku pn sebok la jgk create blog.Yela,sbb kn kekadang aku ni pn byk gak mo cita tp xtau cane mo mula.Skang dh de own blog,so aku arap dpt la jgk aku create pape je cita yg aku mo kn..hehehe...Oh ye,dlu kn before aku ada blog ni aku suke jdik silent reader para2 blogger yg pemes emes suma tu especially c Cik Epal,Fatin Liyana,Ain Salam,Maria Elena ngn sume2 la geng2 yg seangkatan ngn dorang suma tu..Mcm beeeessstt je bace.Paling X bole blah kn,tiap2 pagi je msok opis kn,klu PC dh on sume,aku trus bukak blog c Cik Epal tu.Aku suke je bace entry2 dia sbb die rajen je apdet blog dia.Follower pn dh ramei wei..Beriburiban jgk le aku nengok.Aku ni je yg bru nk blaja merangkak..hahahaha...kunun la...haprak le ko ni taty!!!!!Pastu kn,dek kerana syok sgt bace blog sume para2 blogger,keja2 aku pn trbengkalai & byk le keje aku yg X bpa mo siap.Bkn X bapa mo siap mmg X siap pn..muahahahahaha!!!!!!!Terok kn pangai..ngeeeee....Cmni ke nk dpt APC????toksah nk verangan le klu gtu....kahkahkah!!!!Ok le,BTW,aku arap korang sume suke la ye bace entry2 aku yg X seberapa ni.Ngehngehngeh...Pasni klu ada pape lg kang aku apdet le blog aku yg mengong2 ni..heeeee...:-P

No comments:

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

TAHUN 2019.

Assalamualaikum... Lama tak update blog. Last update semua cuma tinggal jadi draft. Sedih nau blog aku ni..semakin sendu nampaknya. Ok, just...