15/06/2011

Nasi Lemak

Nasi lemak...huh??????hehehe...saja je tu wat tajuk gtu sbb aku pn tatau mo letak tajuk apa.Kbetulan pagi td pn bekpes makan nasi lemak tu,so trlintas la d pkiran ku mo wat tajuk 'Nasi Lemak'.Ceewaaaahhhh...hahahaha...Bkn pe,td lepas prhimpunan pagi tu kitorang kena bg nasi lemak,so mkn je la kn pe yg ade..hehehe...Aku dhle tgh kelaparan gilak wei,Xpsl2 td aku balun smpi 2bungkus nasi lemak tu..hahahah...gile kenyang aku..fuuuhhh....Kunun sbelum ni mo pantang la Xmo mkn nasi lemak sbb sambal dia msti ade cmpur ngn belacan,sbb aku ni ada resdung,so Xmo la kn..Tp skang ni dh Xde dh men pantang2 ni..aku tibai jgk le suma tu.Yela kn,dh tgh kelaparan.Hahahaha....Pstu kn aku p la plak Berisi Cafe sbb mo p beli karipap.Aku ni kn hantu karipap jgk klu mo tauk.Beli dlm 6bijik gtu la.Korang bygkn le betapa aku skang ni tgh kekenyangan gara2 suma makanan yg dh ku balun suma tu.HAHAHAHA...!!!!!!Kuat mkn jgk aku ni kn.Hehehehe....mne X montel..kehkehkeh....n_n...

2 comments:

  1. mekaseh taty belikan karipap..srupa itu hantu makcik karipap..macam2 b0le supply..ngehehehehe..

    ReplyDelete
  2. hahahaha...no hal bah akak..karipap pnya pasal,anytyng maaaa...

    ReplyDelete

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

Penghujung Ramadhan & Cerita Hari Raya 2016 Lagi

Masa dekat2 yg kitorang nak balik kampong tu sempat la aku bukak posa dgn adik2 aku. xde la bukak kt mana pun. Bwk pegi opis aku je..hehe......