18/06/2011

Spagheti goreng..

Pagi tadi bangun kul 10.30am..Biasala bah,wikend2 gini mmg bangun tym2 gtu pn..bila dh bangun tym gtu,alamatnya subuh mmg dh melepas la kn,,hehehe...(terok pangai)..Kak aini(hosmet aka teman serumahku) plak masak spagheti goreng utk bekfes kitorang.Peeerrggghhh....sedap wa cakak luuuu..hehehe...Siryes wei,pas mkn spagheti tu td aku cakak ngn akak gini...
aku : sedap la...
akak : hah??(mybe tym tu dia X bpa dgr sbb fokus kt tv)..
aku : spagheti ni sedap...hehehehe...(sambil sengih2 muka org yg kekenyangan..)
akak : oowwhh..yeke..tima kaseh..(muka brseri-seri)
aku : pasni nti nk beli la stok spagheti tu byk2...bole mkn spagheti sokmo..hahahaha...
akak : (pun gelak jgk..)...
Kesimpulannya, akak umah aku ni mmg best kalo masak..Aku je yg masak Xbpa nk best...kehkehkeh...
Lebih kurang ginila rupa spegheti yg akak masak td..hehehe...dpat bygkn X bagaimanaka rasanya???mmg mantap,pasti sedap lorh..heeee...

No comments:

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

TAHUN 2019.

Assalamualaikum... Lama tak update blog. Last update semua cuma tinggal jadi draft. Sedih nau blog aku ni..semakin sendu nampaknya. Ok, just...