17/06/2011

Kemalasan di Hari Jumaat Yg Terlupakan..

Salam suma..Sehat X arini??Ari ni jumat kn,aku X ingt pn yg ari ni ari jumat.Bole plak gtu ah...huhu...Mlm td kemaen lewat lg aku tdo pdahal arini mo p keja.Klu ari jumat tu aku tdo lewat xpe jgk kn...huurrmmm...Mlm td kn aku tdo kul 3am gara2 menghias belog ku yg baru laher ni..uik???baru laher la sgt kn..huh!!Menghias-hias la kunun kn pdahal Xdela lawa mn pn lg belog ni sbb mmg X lawa pn..ok,fine..Pagi td bangun X psl2 asa mengantok tahap gaban.Klu ikutkn hati yg malas ni,mcm mo EL pn iya jgk,tp mengenangkn cutiku yg tggl hnya ada bbrapa hari ja lg,aku kuatkn semangat jgk bangun p mandi..Sampai2 opis td jgn ckp la,sudala komputer aku ni wat hal yg aku sndri pn Xtau,mo on2 asek hang jak.Hampeh tau X!!!Dahtu aku plak lg yg mengantuk gra2 tdo pkul 3am.Nah,amek kau ty,sapa suh,tdo lewat lg kn...huurrmm....T_T...Sampai2 opis org pn tegur muka nmpak mcm X brmaya.Mn mok bermaya klu gini...adoyaiiiii.....Pastu kn tgahri td aku online mukabuku jap,sja ja la kn...Cam biasa la,Xda apa yg menarik sgt..yeke???(sejak kapan nggak ada yg menarik nih???)teeeetttttt......huhu..mengantok bah...ZZZZzzzzzzzz.....<@_@>

2 comments:

  1. yeay..saya 1st follower..nak hadiah..ngahahaaahhaha..
    dah klik juga iklan..nnt dapat pitis..yeay..!!

    ReplyDelete
  2. iye betoolll...awak le satu2nya budak baek itu wat masa ni..nk hadiah???tggu dpt pitis le jgk..hhehehe...

    ReplyDelete

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

Penghujung Ramadhan & Cerita Hari Raya 2016 Lagi

Masa dekat2 yg kitorang nak balik kampong tu sempat la aku bukak posa dgn adik2 aku. xde la bukak kt mana pun. Bwk pegi opis aku je..hehe......