17/06/2011

Nora Elena..

Salam sume...Yeeaahh,,seperti yg kita sume sedia maklum,drama bersiri Akasia, Nore Elena yg bersiaran start ari senin smpi jumat brmula jam 7.00mlm-8.00mlm dh pn tamat dan bakal digantikan dengan drama yg terbaru.Klu X silap aku tajuk drama tu Dewa Cintaku.Yeeaahh,,samting like dad laahh..hehehe...Sapa yg mengikuti siri drama Nora Elena tu msti nak sangat tau kn ape die punye ending of da story.Klu sesape yg dh bace novel tu opkoz la dh bole agak kn walaupun cite tu ade lari cket la dr novel die.Yela,klu nak sgt ikut sejibik2 same cam dlm novel tu,mau X abis cite tu smpi ke loni.Tp kn klu dh bace novel die msti lg best punye laa..Memula aku tgk cite Nora Elena ari tu aku Xtau pn yg cite tu diadaptasi dr novel 'Kasih Yang Suci' ditulis oleh Meen Zalikha.Bile aku dh tgk tajuk die,aku pn,"Eh,nora elena???cam nama watak dlm novel yg aku dh bace je ni...".Tuptup,btol la,novel die aku dh bace.Tym tu mmg kemaen suke la kn sbb kite dh tau serba cket sal cite tu.Pastu,Xpsl2 kwn akak hosmet aku pn pnjam novel tu.Sbb nk tau jgk le cite tu.Watak2 dlm cite tu best gak.Paling aku suke,(aku asa bkn aku sorg je suke,korang pn sure suke punye) c Seth Tan tu.Aaron Aziz yuuuuu....Ensem giler wa cakak lu...hahahaha...Mmg romantik giler ah c Seth tan kt lam cite ni.Caring abes ah kt bini die c Elena tu yg dlunya dirogol jgk oleh c Seth tan ni.Walaupun sebutan namanye ade bunyik2 cam setan,tp pangai die Xdela setan sangat pn kn..hehe..Paling Xbole tahan ngn watak c Yvonne tu.Peerrggghhhh....C wan sharmila brlakon jdik laa..Kadang aku suke jgk tgk watak gedik2 die tu..hahahaha...Tp yela,mmg terbaek ah c seth tan ngn elena kt dlm ni..romantik abes..kdg naek jeles jgk dibuatnye..(ntahpapenakjeles)...kehkehkeh...Xpsl2 aku pn dah impikan nak suami mcm c seth tan tu..hikhikhik...gataaaaiiiii...yela,dhle caring,romantik,loving,pokoknya mmg best ah klu dpt laki cam die tu.Hehehehe....Klu gitu,aku nk le carik suami mcm gtu.Xmo la carik teman lelaki..hahaha...trus cari suami tuuuuuuuu....masaalahnye,ade ke tidak?????heeee...

No comments:

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

TAHUN 2019.

Assalamualaikum... Lama tak update blog. Last update semua cuma tinggal jadi draft. Sedih nau blog aku ni..semakin sendu nampaknya. Ok, just...