01/03/2012

March Is Coming..!!!

Assalamualaikum...








Selamat pagi semuaaa... dah bekpes?? Tadi aku bersarapan makan mi goreng, berlaukkan 2bijik begedil. Begedil tu saiz dia comel2 je sebab tu aku amik 2bijik. Entah napa 2,3 menjak ni aku jadik ketagih ngan mi goreng. Taktau la pehal kaaahhh... Ok,ok takpaaa... selagi boleh makan, dan ada untuk di makan, makan jela yeee... jangan nak banyak songeh nak komplen tak tentu pasal kaaaannn...




Well, dah masuk bulan Mac. Bulan Tiga (3). Ada apa dengan bulan tiga aka mac ni?? Takda apa yang spesyel sangat pun. Nak kata befday aku, lama lagik weyh.. bulan 6 nu haaa.. Kalu adek aku iye.. Befday Wiyah ngan Hairul. Tapi kalu bagi aku pulak, nak kata istimewa sangat takdela istimewa mana pung.. besa-besa aja kaliiii...





Apa-apa pun, dalam bulan 3 ni ada 1 tarikh yang aku tak sabar nak tunggu. Nak tau bila?? juz wait and see.. heheeehhh... Nanti bila dah tiba tarikhnya, bila tiba harinya, aku bagitau ye... Aku cita kat korang. Tak bole bagitau skang sebab belum tiba masanya lagi.. Tapi kalu korang sabar menanti tiba jugak la tuuuu...




Kalu aku bagitau skang tak serprais pulak daaaahhhh.. takmo la camtuuu... Tunggu tauuuuu....
















No comments:

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

Penghujung Ramadhan & Cerita Hari Raya 2016 Lagi

Masa dekat2 yg kitorang nak balik kampong tu sempat la aku bukak posa dgn adik2 aku. xde la bukak kt mana pun. Bwk pegi opis aku je..hehe......