05/03/2012

Isnin Adalah Hari yg Saya Rasa Sy Sangat MALAS!!!!!!

Assalamualaikum...





Selamat ari ISNIN!!! Betul tak tajuk aku tu??? ke tak betul...  Ke aku sorang jer yang rasa MALAS macamtu?? aaarrhhh... lantak lah!!! persetankan itu semua!!! Apa yang pasti, yang aku tau skang, aku rasa sangat malas nak buat kerja. Atas meja aku dah mula berlambak fail2 projek yang WAJIB aku kemaskinikan. WAJIB hokeyh!!! Bukan mesti, bukan harus, bukan sunat.. Cewwaaahhhhh... Yela, memang dah jadik wajib dah kalu camni hah. Keja wei, tugasan yang diberikan WJIB dilaksanakan. Heheheee.... Its sounds like soooooo poyo!!!!!





Aku bukan takmo buat suma tu, bukan aku takmo kemaskinikan fail2 tu suma, cuma masalahnya aku rasa takda mood. Hah, bole gitu??? bole aja kalu aku. Kalu puan bos tau, siap aku!!! Salu ari isnin macam arini memang aku jarang nak jadik rajin buat apa2 keja. Pepagi masuk opis terus aku on komputer, on printer, bukak emel keja, cek2 emel, kalu takda pa2 yang penting aku delete je trus emel tu. Aku malas nak sesakkan inbox dok simpan emel2 yang ntah pape tu. Kekadang emel yang takda kena mengena ngan aku pun bole masuk tauuu. Tensi ok.




Tambah pulak ngan 2,3 menjak kedepan ni kan fesbuk, utiub, 4shared ni suma tetiba bole bukak. Salu orang IT ni kan ke dorang block suma ni. Dorang tak kasi bukak tym2 awal. Dorang salu kasi bukak tym2 lunch gituuuu.. Tapi bila dapat je bukak skang ni, hah, amik kauuuuu... Memanjang fesbukingnye, donlod lagunye, layan utiubnye. Suma laaaa... Apa saja yang aku tak layannnnnnn.. Bos lalu kat depan partisyen je cecepat aku tukar len, kengkonon bukak HRMIS ke, cek emel ke.. hahahahahaahhh.... very da stupitoooooo...





Tapi hari2 len InsyaAllah aku rajin. Hahahahahaahhh... bole pulak gitu yee... So, arini sesuai sangat la kalu nak melayan lagu 'da lazy song' tu yee.. heheee.. Alaaahhh..., takda maknanya aku nak layan lagu tu pong.. aku layan lagu len je ni hah.. heheeehh...





Ok, ok, ok... takmo cakap banyak, takmo taip panjang berjela-jela, takmo merapu meraban dah, lets cekidauuuuuudddddd.... babaiiiii bebeyh!!!! heeeee.. ^_^


No comments:

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

TAHUN 2019.

Assalamualaikum... Lama tak update blog. Last update semua cuma tinggal jadi draft. Sedih nau blog aku ni..semakin sendu nampaknya. Ok, just...