29/11/2012

KFC

Aku kan dari kemaren lg kut dok teringin nak mkn KFC. Sampai ke arini tak mkn2 pun lagi. Ni kalu aku tgh pregnant konfem baby kuar nati asek meleleh je air liur sbb mak dia msa pregnat kempunan tak dpt makn kepsi. Waaahhhh... sampai camtu skali imaginasiku.. hahah.. Pagi tadi aku beli kue karipap ngan cekodok ke cucur aku pun tak pasti nak panggil apa. Ada sayur2, pastu sedap la. Bole dikatakn tiap2 ari jgk la aku beli kue tu. Karipap pun sama. Aku kan hantu karipap. Mmg fevret aku la kuih karipap tu. Nak paggil aku minah karipap pun aku tak kesah tapi aku idak le sama mcm si minah karipap dlm cite tv1 tu sampai pandai beno wat karipap letak inti telor. Sedap woooiiii...


Pastu pagi td aku brekfes mkn tu jela. Mkn kueh tu. Tu pun kan pagi td msa nak beli tu bru sedar yg dompet aku trtinggal kat opis. Pinjam la duit 2ringgit ngan kak abby. Hihiii.. Sampai opis pagi td tgk dompet aku kat atas laci, bkn dlm laci tau. Kalu org prasan, nak mencuri ke, mmg ilang ah. Tgh hari ni aku tak mkn lg tau. Lapar?? mcm tak.. waaahhhh.. klu tiap2 hari rasa begini hebak giler. Kompom kurus!!! hahahaa... Tadi kan perasaan aku mcm tak keruan kan, so aku apdet la status kat pesbuk, bagitau yang aku rasa mcm nak menangis. Takde rasa len, nak nangis je. Pastu aku masuk pantry, dok nangis la teresak. Hok alloohh mak jemah... Aku pun xtau napa. Perasaan mcm tak keruan je aku ni. Mcm perubahan hormon. Eiiiii... entah pape. Hehee.. 


Wei, ni pun keja aku tak siap lagi ni. Asek dok pikir pasal kepsi je. Nak mkn esok ke, ptg ni?? tgk la nti.. Ke nak kuar skang gi beli pastu mkn sorg2 kat pantry opis. Hehee.. Ni tgh menaip smbil mkn mangga yg masam giler. Btl2 dah sama sebijik mcm org ngandung tauu.... Eyh, td aku ckp aku nak nangis kan, pastu aku nangis kat dlm pantry. Hah, lps nangis tu td bru rasa lega. Aku ni kan cengeng byk, bkn ckit tau. Asek2 rasa nak nanges je. Huhu.. Lepas nangis baru ok. Hihii.. 



Sbb aku nampak muka atok ni la yg wat aku teringin beno nk mkn kepsi...




Woi, sedapnyeeeee... ni sapa punya entah aku men cilok je gambar. Hahahaaa...







                      

Terliur tak?? ok silakan pergi ke mana2 saja restoran kepsi berdekatan anda dgn kadar segera. Hikhikhik... :-P





2 comments:

  1. dah lama tak singgah KFC..

    P.s : Minta bantuan untuk klik G+ entri ini iPhone 5 Gadget Impian

    ReplyDelete
  2. kalau teringin baik pgi mkn..kalau tak nnti kempunan..huhuhu

    ReplyDelete

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

Penghujung Ramadhan & Cerita Hari Raya 2016 Lagi

Masa dekat2 yg kitorang nak balik kampong tu sempat la aku bukak posa dgn adik2 aku. xde la bukak kt mana pun. Bwk pegi opis aku je..hehe......