21/12/2012

Labuan,here i come!!!

Jap gi nak terbang... terbang ke Labuan..cuti kejap je..juz stay for 3days and 2 night...blk ni pn sbb sepupu aku nak kawen.Aku penah cite pasal dia dlu.Kat entry yg lps2 laaa....xkose nak cari ni...hihi...koreng godek la entry2 aku yg lps tu..


Aku hepy sangat2,campur rasa sedih. Sebab dia dh nak kawen.Bkn tak suka,tp sukaaaaaaaaaaaaa sangatttt!!! Tak sabar nak sampai.Ramai dh family dtg.Yg jauh, yang dekat, suma mai. Hehe...


So,to my beloved cousin forever, Selamat Pengantin Baru.Semoga jadi isteri yg solehah.Xtau mo ckp apa lg.Yg pasti,ndak sbr mo jmpa kau....tunggu yah.


Labuan, aku datang!!!!!

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

Penghujung Ramadhan & Cerita Hari Raya 2016 Lagi

Masa dekat2 yg kitorang nak balik kampong tu sempat la aku bukak posa dgn adik2 aku. xde la bukak kt mana pun. Bwk pegi opis aku je..hehe......