20/11/2012

Hari ni hari selasa....

Assalamualaikum....




Komputer aku bengong...aku ingt aku pnya sorg je mcm tu, rupanya member opis lain pun sama gak. Arini internet mmg slow giler. Aku nak cek emel yahoo pun tak bole. Ntah nape.... Nak donlod lagu pn tak bole pdhal setahu aku 4shared dah bole bukak... Last2 gukak kat tab jgk... nsb baek internet ok. Aku pakai internet Dg ni. Rasa mcm best pulokk...mane tak nya,rupanya kat area opis aku ni mmg ade dg punya antena tu.. Aku bru tau td... hihihiiii....



Oh ye, nak bgth, aku dah mintak pindah.. nape aku mintak pindah???ntah laaa..aku pun xtau.. saja2 kut eyk... aka2 kat opis pun dok trtnya2 dah..hihihiiiii.... nak kene bgth ke eyh??? Hahahahaaa... tak yah ar kut sbb mmg takde sbb nape aku nk mntak. Sbb aku saja2.. saja nak cuba try test mintak. Mana tau dpt kn, alhamdulillah.. tak dpt pun xpe la, i ok jer... Takde kaitan ngan Man ke, psl kwn2 ke,atau psl apa saja. Nothing. Tp kalu tak pindah dr KL ni pun mybe tukar opis je kut... kut laaaaa.... Ni org2 kat admin la,aku just wait and see... ^_^




Ckp psl Man, 2 3 menjak ni asek la gaduh sokmo. I is fedup hokeyh. Very fedup u know. Tiap kli ujong thn je konfem mcm ni. 17hb aritu befday dia... adiah aku dh bg msa blk rya aji aritu. Aku belikn tepon. Tepon bese jer... hihihiiiii...sbb aku le yg mengada2 nak pakai tepon sama kunun... huhu... pastu smlm kan 19hb, genapla dah 4thn kitorang 'kawan'. Ha'ah, kawan...huhuu... bru 4thn bercinta dh nak kecoh kaannnn....apedaaaahhhhhh.... cinta jarak jauh yuuu... Long distance relationship gtuuuu..... hahahahaaa...mkin mngada2 pulok aku rasa.. aku rsa kalu dah kawen ni, konpem la kitorang dh ade anak...uiiiii,konpiden giler ade ank..hahahaha... lantakkk.... dalam tempoh 4thn PJJ ni, mcm2 ada..besela, org bercinta kan...kalu yang dh kawen pun apatah lg..lg mencabar dugaannya. Well, aku sememangnya menghrapkn yang trbaik utk hubungan kitorang. Sapa yang tak inginkn ikatan perkahwinan kan?? So, sbb tu aku ckp kat dia, aku hrpkn yg trbaik. Walau kita jauh atau dekat sekalipn, kalu jodoh kita pnjg, insyaAllah kita psti sama2. Dia pn ckp, kalu ada jodoh,adela... kalu takde,kita redha jela. So buat masa ni,kita jalani jela hubungan kita apa adanya.



Fuuhhhhhhh....panjang beno la aku membebel eyk...ok2... takmo cita lebih2. Kang la eyk, aku cita la psl kitorang..huahuahuaa...psl kitorang la sangatttttttt... ok la,aku nak blk.Arini aku nak naek tren. Nak brjln2 Kaki. Nak xsersais. Bdn aku dh mcm tong dram brgerak ni. I tak sanggup nak usung tong dram hokeyh... hahahahaaaa....






P/s -> sakit perut ketika menaip entry... aduuuhhhhhhhh....... :-s

No comments:

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

TAHUN 2019.

Assalamualaikum... Lama tak update blog. Last update semua cuma tinggal jadi draft. Sedih nau blog aku ni..semakin sendu nampaknya. Ok, just...