Wedding Cousin.

Jumaat lepas aku terbang balik Labuan. Bkn jumat lps ni..jumat lps lg 1..hihi...blk2 dr Labuan je trus aku demam. Cian sangattt... skt2 suma badan ni hah.. sib bek ari selasa tu cuti krismas, bole la rehat2 kat umah, telan panadol actifast 3bijik, trun gak la suhu pns bdn aku. Esoknya pi klinik Tanglin doktor ckp tak demam sgt dh.. Yela sbb aku dh telan panadol. Cer kalu aku lgsung tak mkn ubat, mau melarat demam aku tu.. huhuuu... Ok, sambung balik.  Kazen aku kawen. Kawen ngan pilihan hatinya. Ecewaaahhhh.... Tahniah kazen!!! Meh tengok gambar. Tak banyak sgt gmbar yg ada ngan aku. Aku amik gmbar guna tab aku ni je. Ada ckit pki kamera Kak Ina jgk..



Ni suma wakil + family dari pihak laki. Eyh, mak ngan bapak aku pun ada..hehe..

Jamal <3 Emma

Aku dan sepupu2.. ada lg ramai.. bkn ni je tauu.. kalu suma masuk mau tak cukup amik gmbar..

ni pun sepupu aku jgk.. Tudung itam tu dah kawen..

Ni abg sepupu aku.. budak kecik yg dia dukung tu ank buah kitorang..

bapak aku baju itam yg ujung belah kiri, tgh2 baju batik ijau tu bpak pengantin, belah kanan baju melayu maroon pck aku. Dorg br3 adek bradik!!

Poco2.. mck baju biru yg ujung tu la mak andam.. Dulu masa sepupu aku kawen, adek pngantin yg skang ni, dia jgk la yg mekapkn..

hebak dorg ni... giler sporting.. kalu kat kpg aku ntah mau x pck2 ngan mck2 mnari poco2 gini.. ntah2 step poco2 pun dorg xtau kut eyh.. hahaha...

Lelaki itu, our Paksu Muda. Hehehe...

Majlis belah malam. Potong kek!!

suap, jgn tak suap..

The Cake. Selamat Pengantin Baru Emma & Jamal..






Adek bradek.. dorg ni 5bradik suma. Suma pompuan. Kak Santi masa ni takda plak..

super candid!!

The Family..Suma ada ngan anak menantu, ngan cucu.. oppss,,sorg cucu takda. Iqa msa ni demam.. siann... Mak long kawen ko saket plakkk..

kami.. masa ni mmg super kecoh giler.. dgn suma nk trjerit2.. hahahaaa..

Hantarans.. gubahan sgt superb!!! Dari pengantin pompuan, kpd pengantin laki.. suma ada 9dulang.. Tema hijau gituuu..Coklat tu je yg wat aku teruja, tp syg bkn utk aku.. hahahaaa..

Anak buah aku, Qaid Iqbal Rahman.. asek nak cari Ibu die je. Umo bru setahun lebih, tp slamber je mkn gula2 HACKS kaler itam yg pedas brangin giler tuuuu... Mummy start miss u laaa... ;-(

Hantarans again.. from pengantin laki kpd pengantin pompuan. 7dulang.. the jam tangan (takda dlm gmbar sbb dh kna smpan) super lawa la kazen!!! Lucky its yours..



mak ngan bapakku.. Mak dan bapkku, nti esok lusa ankmu ni kawen harus ada jgk yah gmbar sperti ini.... hihiii...







Lengkap adek bradek bapak.. suma ada..



Its karoke time.. Sesi mencari lagu.. dr ptg aku cari lagu tu tau..

hoyeahhh!!!

The cousins also karoke.. they duet the lagu Anggapanmu, by Ziana Zain.. 





Alhamdulillah, selesai suda majlis di kedua2 belah pihak. Masa buat kat belah laki aku tak balik la. Padahal sekampung ngan aku je kut.. hihi... Dari rumah aku mcm dr opis ni nak ke sogo je. Bole jln kaki.. hehehe... So, SELAMAT PENGANTIN BARU COUSINS. Tahun dpn smbut raya kita suda bole sama2.. yeeaaayyy!!!!

   




























Comments

Popular posts from this blog

JALAN-JALAN KE PADANG BESAR

PENGALAMAN MENAIKI PENERBANGAN RAYANI AIR

Warded.