segmen : UPSR oh UPSR

Tetiba aku jadi rajin plak skang join segmen2 gini. Xpe, ade gak idea utk apdet blog kan..hehe.. Kali ni aku join segmen Cikgu Ayu plak. Eh,  macam tajuk lagu je kan nama orgnya.. So kali ni punya segmen pasal UPSR. Yela, kebetulan dah nak dekat UPSR kan, Cikgu Ayu ni plak katanye menjadi S/U kt skolahnya.




So, kene jawab 3 soalan kan cikgu Ayu?? hehe..Ok..

1.  Tahun bilakah anda menduduki peperiksaan UPSR?
- Tahun 2012.

2.  Apakah keputusan UPSR anda?
- 2A 3C.

3. Apakah subjek yang anda paling suka?
- Subjek Bahasa English.

Yeeaayyyy!!! Dah jawab suma soklan. Senang je pun.. sumanya betul2 mengimbas kenangan masa amik exam UPSR kt skola rendah dlu. Eh, ok. Ada lagi. Kene buat ucapan utk Cikgu Ayu kan. So ni ucapannya.


-> Ucapan buat Cikgu Ayu yang sibuk uruskan UPSR :
*** Kepada cikgu Ayu, harap jaga kesihatan. Itu yg paling penting. Jangan stres2. Bila cikgu sihat, murid pun bersemangat nak jawab peperiksaan. Semoga cikgu Ayu sentiasa diredhai Allah dlm mendidik murid2. Sekian, terima kasih.




Comments

  1. terima kasih ye sudi join segmen ayu ni... terima kasih juga atas ucapan awak...jom kita ziarah ke blog rakan2 yg lain...

    http://www.ayuinsyirah.my/2014/09/senarai-peserta-segmen-upsr-oh-upsr.html

    ReplyDelete
  2. singgah dari segmen yang sama

    http://eurukaseven.blogspot.com/2014/09/segmen-upsr-oh-upsr.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

Popular posts from this blog

JALAN-JALAN KE PADANG BESAR

Warded.

Resdung