Tinggal Kenangan.

Td kemas2 brg lg.. Kemas brg kat tempat lama sbb dh nak naik atas secara rasmi. Idak le rasmi beno.. rasmi gitu2 aje. Aku bwk suma brg2 aku yg aku rasa patut aku bwk. Yg tak patut tp aku nk bwk aku ttap bwk. Degil beno lah bunyi. Hihi.. Takdela.. sbb aku tgk tempat bru ni dah clear, so aku kemas jela brg2 aku kat bwh td. Aku dh angkat sumanya. Masa kemas2 brg td aku rasa sedih tau tak. Aku ckp kat Yuva yg aku nak nangis. Ha'ah, rasa nak nangis. Tgh taip ni pun hati rasa sgt sebak. Brg last aku amik kt bwh td aku rasa selipar tandas ngan cawan aku. Masa berdiri kat partisyen tu aku tenung tempat tu. Mcm2 ada. Sgt byk kenangan. Suma indah. Bkn indah kbr dr rupa. Tp mmg indah yg mgkin takkan ada di mn2. Pastu aku pi pantry. Amik cawan. Pastu aku duduk2 kejap. Terpikir lg, pasni takkan lg aku brkesempatan nak kemas2 pantry ni. Tak bole lg nak pi shoping brg2 pantry mcm tiap2 bln yg aku ngan Kak Ina PA salu buat.


Pastu aku trus kuar. Tekan lif. Sementara tunggu lif tetiba nangis plak. Ape nih??? Naseb baik takde sapa2 masa tu. Cecepat je aku masuk toilet. Duduk lam tandas, nangis sorg2. Aku salu bt gitu. Lepas dh lega bru kuar. Hihihi... Sedih tau tak... T_T... Aku tak gi jumpa lg akak2 kat opis td. Takut nanti aku makin nangis. Sabo jelaaa.. Takpe, esok aku last kat bwh. Esok jela kita salam2, pelok cium suma tu yer.. hihi..


Nanti aku mesti rindu nak buat bising2 mcm salu. Rindu nak borak2. Rindu nak jerit kuat2 tiap kali kalu ada org amik brg aku pastu tak letak blk. Hahahahaaa.. Ni 1 perangai aku. Aku sgt tak suka kalu org amik brg aku tak bgth, pastu tak reti nk pulangkn blk. I is pantang giler mende tu. Hehehe... Pastu nti takda sapa lg dh borak2 ngan aku. Takda sapa lg nk dgr aku punya cerita. Aku kn byk cerita. Hihiii.. Lepas ni bila aku nak nangis takda sapa lg dh nak pedulik. Adooiiiii...... Tak dpt ku bygkn. Aku rindu suma tu. Ngan dorang jela aku salu buat begitu.


Kat tempat baru ni nti konfem dah takda masa nak mcm2 suma tu. Takda sapa nak lyn perangai aku, takda sapa dh nk pedulik aku, takda sapa lg dh nak amik tau psl aku. Sedih... Bila dorg tanya apa perasaan aku.. Aku tak tau nk ckp ape. Bila aku ckp sedih, kang mcm tak pecaya plak. Bila ckp hepi, kang ckp aku takda perasaan plak. Takpela, janji aku tau ape rasa.


Td aku post status kt FB. Aku ckp, "Takda apa yg tinggal, hanya kenangan. Nti sy rindu nk bt bising2, nk jerit2, nk borak2.. Gonna miss u all..". Tgh taip tu airmata mengalir je. Sib baek Kak Leen kt sbelah ni tak prasan. Dia kan bizi. Nti aku pun akan bizi mcm dia jgk. Huhu..


Lepas ni takkan ada sapa lg dh yg dtg tempat aku nak lepak2. Kalu kat bwh dulu sokmo ada je tetamu. Hahahaaa.. tetamu la sangatttt... ada je dorg pi tempat aku. Hihi... Tetiba plak ni aku rasa mcm berada di tempat asing. Rindu ngan korang kat bahagian bwh... :-'(


**bila baca blk ape yg aku taip ni, bikin aku nak nanges lagik. Ok, stop takat ni. Yg pasti, sy rindu ngan korg suma!!!

***pes tym apdet pki PC kt tempat baru. Tempat tak brapa nak kemas lg. Nk deco2 ckit.





Comments

  1. woi...aku pun sedih...huwaa...nasib aku tak nmpk ko nangis kalo tak konfem banjir bkes dgn kita 2 aje...

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn ckp gituuu... i is sedih.. T_T

      Delete
  2. cuba ko nyanyikan lagu nie...ketawa bersama, menangis bersama , apapun kita bersama...lagu apa yek....sure banjir bkes kalo ko nangis nnti. jgn risau sbb aku pun akan menyumbang gak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu lagu black ngan malique laaa...Tajuk teman pengganti..

      Delete

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

Popular posts from this blog

JALAN-JALAN KE PADANG BESAR

Warded.

Resdung