Jalan2 di I-City

Assalamualaikum...




Hah, sebut pasal Icity je, suma dah tau kan pasal tempat yang dipenuhi ngan lampu-lampu cantik tu... Aku asa mesti korang suma dah penah pi sana kan?? ke dah naek busan nak pi Icity tu?? huhu.. Malunyeeeee saye, sebab saye baru je masuk Icity tu malam tadi.. Kehkehkeh...

Yela, dari dulu lagik tau kemaen ni teringin giler nak pi tapi tula, takda rezeki lagik nak sampai tempat tuu.. huu..sadis weh.. Tapi kan, nasib baek malam tadi ahernya tersampai jugak hajat tu.. hikhikhik..


Petang semalam tu aku jalan ngan kak aini, jen ngan bini dia termasuk ngan anak dorang skali la, c faiqh. Memula tu dorang bawak pi IKEA, sbb dorang nak pi servay barang-barang umah. Sebelum tu kan, pagi tu, kak aini dah kejut aku kat umah. Dia ketuk pintu bilik, ajak aku gi IKea tula. Aku dengar je nama IKEA tu kan, terus la aku trbayangkan karipap dieeee.. walaweeeyyhhh... sedap kut!!! mabeles giler karipap tu. Heheee... Aku ni kalu pasal karipap, cepat je.. kehkehkeh..


Sampai IKEA tu, round2 la kat situ. Tgk2 suma barang yg ade. Penat weyh. Sakit kapla pun ada. Dah puas ronda kt IKEA, kitorang balik kt umah jen. Rehat kat sana. Solat zuhur, mkan tengahari pun suma kat ctu la. Lepas maghrib tu baru kitorang gerak gi Icity. Ok, macam besa la kan, kalu jalan pi mana2 lagik tempat macam icity tu kan, kalu tak amik gambar aku asa tak sah kut. Hahahaaahahaaa..

Tapi tula, dalam pada takda kamera canggih ni, tetap jugak nak amik gambar pki kamera tpon. Tpon pulak yang tak brapa nak canggih. Hihihiiii... so, paham-paham jela yeee kualiti gambarnye camna.. heee...

























































memula sampai je terus namapak menatang nih... lebih kurang cam pokok krismas jgk laa..





ni replika burung bangau melekat kat dinding.






dahsyat kan, kat dinding Restoran Old Town pun ade jgk menatang burung bangau nih..huhuuu..












kat tepi2 jalan ni ada gak la org jual mainan2.. Alaaaaa, yg mcm lampu2 tuuuu...









replika pokok kaktus.. lawa je aku tengok..







replika burung bangau... cumil gtuuu kan..









yah.... menatang nih, aku lupa pa nama diaaa.. Tak naek pun..huhu.. T_T







Kak Su with Kak Aini




Mereka berdua lagiikk...




hahahaaahhhh... kak su kenapa pulak nih??



hah, bru nampak gambar aku... adehh.. gelap semacam weiii....








kak aini... under ni pkok kelapak...hehee.. Eyh, tp ni bkn pokok klapa la weeiii....







hahahaaahhhh....comey tak?? kehkehkeh...








tu Faiqh.. budak kecik di antara mereka.. da very noty boy..hihiiii...










nampak perkataan 'City' je kan..huhuuu..








kak aini..







kak aini lagik... yg ni pulak ngan replika tupai.. aku kemaen pulak semangat sebut arnab..huahuahuaaa...










with faiqh...








yang ini replika Zirafah ye korang..hihiii...








Lembu mooooooo...










nampaknyaaa, gmbar mereka ber2 saje yang ade..heheee...










Akhernyaaa... gambar saye pun ade juge..hihiii... 























Yeaaahhh... siap sudaaa cerita pasal semalam... Dah tengok?? amacam?? gambar sangat buruk kan.. Ok2, xpa, saya paham. Hihiiii... Ok la, mo sambung wat keja. Ni pun sebenarnya curi2 masa yang ada. Kalu ketahuan lagik, abis akuuuuu....











Ok, tima kaseh sudi baca.. Sayang korang!! ^_^


Comments

Popular posts from this blog

JALAN-JALAN KE PADANG BESAR

Warded.

Resdung