Jamuan Makan-Makan.

Assalamualaikum.

Hari tu opis aku buat jamuan makan-makan. Sempena ape tah aku lupa dahh.. Macam2 ada.. Kalu bab makan kan sape la nak nolak..ye dak?? Bos suh shah oder makan. So shah pun oder macam2. Hahahaaa... kagum aku. Siap ada ikan bakar, sambal sotong, kari daging lagi. Huiiiiii... terliur je kalu ingat balik. Hahahaha... Kira mcm lain dr lain jgk la. Salu kalu org len oder mkn lauk mcm lebih kurang je. Tp bla shah oder aritu btl2 dia oder..hehe..


Pisang

Ini aku lupa apa nama sbb aku tak mkn pn.

Buah-buahan

Ulam-ulaman dan ikan masin

Ikan kembong bakar

 



makannnn


shah!!











Ok, esok ada lagi makan-makan. Buat jamuan sempena bos nak bersara. Pastu nak sambut befday Pengarah yg sorg tu. Baru je td aku pi oder kek kt Secret Recipe. Tak lain tak bukan, dorg salu nak Chocolate Indulgence je laa..

Comments

  1. Lapar pulak akak tengok menu mu ni taty.. bah pas mkn tu detox lah.. meh singgah blog kakak.. hehe

    http://vitaminuntukwanita.blogspot.com/
    follow ba.. kasi kurus sket ya bdn tu.. hehe..jgn marah..

    p/s: pg ka kemaman si muni kawen? jom lah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha...time jamuan kan,mestilah mkn mcm2..hihi..bah,bah,mau jgk kurus tp mcm mn la ni kakkkk....InsyAllah pegi.Aku,mamak,ngan bapak gerak 20hb ari khamis.Gerak tengahri.

      Delete

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

Popular posts from this blog

JALAN-JALAN KE PADANG BESAR

Warded.

Resdung