Selamat Hari Lahir EO!! #0701

Assalamualaikum.

Lamanya tak apdet blog. Aku bzy skang. Keja x byk mn pun, ada 1 je. Tp yg 1 tula yg membizikn aku. Yg membataskn pergaulan dlm blogging. Ecewaahhhh,ayattttt.. hahahaa... Ok, serius. Awal bulan aritu befday EO. Aku dh plan baik punya. Mula tu aku dgn shah je. Tp last2 masuk gak yg lelain. So aku ngan shah oder kek dr sorang akak ni. Kek yg bese2 je. Sekadar cukup bajet aku ngan shah. Tanak yg meriah2 pn. So hari yg dtunggu tu mmg mcm agak kelam kabut jgk la. Dgn aku yg asek naik ke tingkat jmpa ngan kerani2 bhagian, EOnya plak yg bizi asek ulang-alik ke stor, shah pn x keruan gak. Hahahahaaa

So last, kitorang panggil EO. Aku ckp yg bos panggil pegi pantry. Ada benda nak cakap. Tp aku agak masa tu EO mcm tau la yg kitorang plan samting utk dia. Cuma dia pn belagak mcm tade pape jela. So sampai pantry shah ngan yg lelain bukak pintu, jerit ramai2 'HAPPY BIRTHDAY'!!!!! Kira tekejut jgk la EO msa tu.


Inilah kek befday, Oreo Cake.

Aku yg nak akak tu tulis mcm tu..klu ikutkn panjang lg sbnrnya,tp cukup la tu..jgn overrrr..

befday girl!!

Selamat Hari Lahir EO!!

EO dgn bos. Nk pencen dah pun..


kan aku dh cakap,kitorang bt simple jek..kuih2 tu suma kak hasnah yg beli.




Masa potong kek ni, EO ckp kek ni keras. Yela,camne x keras kn.dah dok lam peti ais kutttt....








Puan bos.Pencen dah ujung bulan ni.

EO!!

Yg pki spek tula Shah. Kwn dgn aku yg plan suma ni..Oh, yg tudung pink tu staf bru masuk admin, bhagian kitorang, Nama Siti Aminah.





2 org ni gossip aje...hahahaaa

Ntah ape yg EO dok gelak kn sgt masa ni..

Mereka..Ok, muka aku x byk sgt sbb aku asek dok amik gmbar je. Aku ni kureng sbnrnya nk mkn kek2 ni suma..Mmg aku xmkn langsung la kek masa ni.

Sebulat kek td dh tggal separuh.

Ok la, ada gak la..hihiii
..

With da befday gurl..hahahaa...

Ok, abis suda aku aplod suma gambar. Kalu tak silap aku td ada dlm 30gambar yg aku snap2 msa ni. Tp x suma pn aku masukkn la.
So, Selamat Hari Lahir EO. Semoga panjang umur, murah rezeki, berjaya dunia & akhirat, bahagia di dunia & akhirat, InsyaAllah.
 
 
Yeaaahhhhh!!!! Finally, berupdate gak. Hiks.. >_<
 

Comments

Popular posts from this blog

JALAN-JALAN KE PADANG BESAR

Warded.

Resdung