Raya 2012 (Entri Gambar)

Assalamualaikum...




Macam yang aku dah cite kat entri ni, aku kan dah janji nak cite pasal raya aku. Hihii.. raya aku la sangattt!!! Oh ye, sebelom tu, nak say sorry la kat korang suma. Lama giler tak hapdet blog. Banyak cerita sebenarnya, cuma tak tau camna nak cerita. Yola tuuuu... Entah nape 2,3 menjak ni aku macam malas2 je nak apdet blog. Hurmmm... faktor apekah itu....  huhuu...


Ok, aku nak aplod gambar. Kang terlebih banyak pulak aku merapu yg bukan2 kan... meroyan jadiknya kang kalu gambar ni aku tak aplod. Hahahahaaaa... meroyan la sangattttt!!!!




Dimulakan dengan gambar aeroplane. Hahahahaaa... masa ni awal pagi tau.. nak dkt pkul 7am kalu tak silap aku.

Me in the aeroplane. Sebenarnya, tempat dduk aku bkn kat tepi tingkap ni tau, tempat aku yg kt tepi laluan org tu, tapi sbb pasangan suami isteri tu naek lmbat, so mybe dorg mls nak msuk dlm, dorg suh aku yg msuk ke dlm tu. Kiranya kitorang tkr tmpat duduk atas dasar suka sama suka gtuu..

Masa ni dah masuk dalam negeri Sarawak Bumi Kenyalang. hihii..

Pemandangan dari dalam kapal, di atas awannanohafizAF. Hahahahaaa..

Nampak dah....

Tu suma bukan rumah2 panjang ok..


Masa ni dah dekat nak landing dah.. org cakap nak mendarat. hehe..

Me. Masa ni aku cuak giler sebenarnya. Yela, cuaca tak elok, so kapal pun bergoyang, aku dah nanges ok..

Finally!!! nampak tak???

Alhamdulillah, landing safely at Miri International Airport.

With my only one youngest sister, Wiyah.

With her again.

With my beautylady forever,lovely mom. Oh ye, gambar ni aku ada aplod msuk fesbuk. Yela, dh sgalanya di ujung jari kannn.... begitulaaa...



Di pagi 1syawal, aka raya pertama. 2org anak buah pompuan. Yg superduper nakal ya hampun, tapi tetap kiutmiutcomeylotey forever.. hihii.. Nur Zawanah & Haziqah Qasdina.



Nila Boboy. Ensem kan?? hahaha.. masa ni kitorang pegi beraya kat umah kawan aku, kwn adekku jgk, kawan boboy jgk. Ank buah aku tak ketinggalan, tetap nak ikut kemana saja mummy dorg nak bejalan. Oh ye, tudung tggal kat umah. hahahaaa..

Masa ni aku tak tau raya kebrapa. Yg pasti, ni suma rombongan pekerja2 kakak aku. Geng2 bdk Shell suma datang. Termasuk ngan family bos kakak aku pun datang jgk. Meriah we ollsss...Oh ye, masa ni bapak aku bwk geng2 iban ni pi amik buah salak. Seronok la depa.


Gambar ni adalah pada hari yg sma dgn kejadian dlm gambar di atas. Masa dorg suma dh blk, kitorang pegi beraya umah macik kat sebelah umah.




Ni kakak aku yg no.2. Yg tu ank dia no.2 jgk. Anak dia yg 1st takda  kat sini masa ni. Pi ikut bapak dia beraya. Huhu.. sedih gak Afiq takda masa ni.. hurmm.. :'-(

Ok, gambar last. Ni masa kitorang pegi beraya umah kawan aku tu. Raya kedua. Rumah kawan aku ni baru siap, tu pasal nampak tingkap kat belakang mcm takda langsir. Tapi takpa,umah diyak tetap lawa. Comey mcm puan dia. Hihi..  Sebelom kitorang sampai ni, sbnrnya geng2 bdk motor dah ada kat sini. Tapi ktorang tggu bdk motor blah baru ktorang pi. Hihiii.. Man kan pemalu.. hahahaaa.. pemalu la sangattttt.. dia tak brapa geng ngan dorang suma. Tapi dia kenal gtu2 jelaaa.. huhuu..


So, begitu laa.. Tak tau nak cite ape lagi. Banyak sebenarnya gambar yg aku nak aplod, tapi tula, gambar suma jadik sengetbenget. Kalu aku aplod jugak kang korang nak tengok kena telengkn kepala plak. Kang ada jugak yg terkehel kepalanya. Huhu.. Aku tak tau nape gambar tu suma jadik macam tu. Padahal sebelom aplod aku dah betolkn siap2 pun, yang senget aku dah tegakkn, yg tegak aku dh melintangkn, tapi bila aplod tetap gak jadi senget. Fenin sudaaaaa... Tapi takpa la kan, janji aku dah tunaikn janji. hihi.. Oh ye, ada banyak cerita lg yang aku nak ceritakn, dan ada sangat byk lg gambar yg aku nak aplodkn utk tatapan korang. Hehee..


Ok la, sampai jumpa yah.. hihiii...


Comments

Popular posts from this blog

JALAN-JALAN KE PADANG BESAR

Warded.

Resdung