18/09/2012

Ada Apa Dengan Nuffnang???

Assalamualaikum...




Aku perasan dah lama dah. Nuffnang ni dorang dah tukar wajah baru kan?? maksud aku dah nampak lain.. tak macam dulu.. Lagi 1, nak pasang iklan kat setiap entry tu, aku dah tak paham mana peginya suma tu.. Ada jugak aku dok tanya ngan akak2 blogger kat opis aku ni ha, (akak2 blogger u ollss....), tapi dorang pun tak tau. Aik, pelik aku.

So skang ni kiranya aku apdet blog, taip setiap entry tanpa meletakkan mana2 iklan pun. Maksud aku iklan yg nuffnang bagi tula. Kan dorg ada bg kod kan.. Korang paham dak???

Kalu tak paham xpela... biakn ianya berlalu, dan jangan biarkan diri dibelenggu dengan seribu satu persoalan... Ececeeehhh... hahahahaa!!!!





p/s---> ok, hebak tak hebak sangak la... apdet 2entry skaligus.. kuikuikui... :-P

No comments:

Post a Comment

Hai korang!!! Iye, silekan KOMEN ye.. Komen SiiiiKIT pun jadik laa.. Komen SaaaaTU je pun ok laa..SaaaaaaaaYang korang tauu!!! ^_^

TAHUN 2019.

Assalamualaikum... Lama tak update blog. Last update semua cuma tinggal jadi draft. Sedih nau blog aku ni..semakin sendu nampaknya. Ok, just...