Kenapa Mesti Menangis???

Salam... Apa kabar korang?? lama aku tak mengapdet belog ni kan... heheee... bukan apa,malas...jadi paham-paham ja la yah... Semalam di opis kecoh suma kengkawan gara-gara aku telah membuat keputusan yang sangat onar dengan tidak mahu pulang ke kampongku di Miri,Sarawak untuk beraya dengan keluagaku. Bukan mahu menderhaka dengan makbapakku,bukan jugak mahu bersikap kurang ajar terhadap ahli keluagaku,bukan jugak mahu menjadik si tanggang moden di alaf baru kini. Tapi,tula,aku sendiri pun taktau.. Entah apala yang dah merasuk aku untuk bersikap sedemikian. Tapi kan, mungkin kekuasaan Allah dan jugak berkat doa dari seorang mak yang takmo aku disini sensorang sebab tu aku dengan secara drastiknya terus je beli tiket kapal terbang Airasia Ak5186 berharga RM400 untuk balik kampong. Yah,akhirnya aku balik jugak. Itupun setelah buat keputusan last minit kan,gitu la jadiknya... Keluargaku belum tauk lagi yang aku balik raya ni sebab aku dari awal lagi aritu gtau yang aku X balik..Xpe ah,bia kasik serprais cket...hahaha... Semalam lepas booking tiket kapal tu la yang aku menanges sampey X hengat doneyaa... Aku sendiri pun xtau napa aku nangis..huahuahua...sangat bengong ok.. Haahahaha... Sampai ke arini aku masih lagi macam x pecaya yang aku akan balik jugak akhirnya nanti raya ni.. Dan skarang baru aku terasa kesedihannya bila dengar lagu raya ni.. Macam mo nanges ja..huhuuuu... Apapa pun,doakan aku selamat sampai di miri. X sabar jugak mo jumpa mak ngan bapak,adekbradek,ngan anak2 buahku suma...






p/s ~> raya kali ni xtau la camna suasananya...adakah akan sama macam tahun2 yang lepas2...atau ada yang berbeza...huurrmm....

Comments

Popular posts from this blog

JALAN-JALAN KE PADANG BESAR

Warded.

Resdung